برترین ایمپلنت های ساخت سوئیس کدامند
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

ایمپلنت های سوئیسی

اشترومن

برترین برند ایمپلنت ساخت کشور سوئیس است و جز 5 برند ایمپلنت برتر دنیا شناخته می شود با سابقه طولانی در ساخت ایمپلنت دندان و نوآوری ایمپلنت دندانی بسیار خوبی محسوب می شود متاسفانه قیمت این برند ایمپلنت گران بوده و بسیاری از جراحان رغبتی به استفاده از ان به علت قیمت بالا و حاشیه کم سود ان نسبت به سایر برند های ایمپلنت ندارند. این برند در ایران بنام آی تی آی شناخته می شود و شرکت مهرارابن نمایندگی انرا دارد. این برند انواع ایمپلنت دندان با قابلیت بار گذاری 4 تا 6 هفته رادارد.

SPI

برند ایمپلنت اس پی ای یکی از برند های ایمپلنت موفق سوئیس می باشد.این برند ایمپلنت ساخت کمپانی تومن مدیکال سوئیس است که قدمت زیادی در ساخت ایمپلنت دندان دارد و موفقیت قابل قبول در ایمپلنت دارد این برند به نسبت قیمت بالایی دارد ولی از اشترومن ارزانتر است نمایندگی این برند ایمپلنت در ایران شرکت بن تاژ پارس دارد. این ایمپلنت دندانی دارای انواع اکتیو نیز می باشد که می توان پروتز را در 45 روز قرار داد.

SIC

اس ای سی از برند های ایمپلنت ساخت کشور سوئیس است که قدمت زیادی ندارد ولی در ایران بنسبت فروش مناسبی دارد که قیمت پایین ان نسبت به برند های ایمپلنت اروپایی از دلایل فروش مناسب ان است بنظر نگارنده تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت دندانی و موفقیت در حد برند های ایمپلنت کره ای خوشنام و یا کمتر از ان است البته  بسیاری  برند های سوئیسی را بعلت معروفیت برند اشترومن برند های برتر می دانند.نمایندگی این برند ایمپلنت در ایران شرکت بن تاژپارس می باشد.

Biodental Implant

یکی از برند های ایمپلنت سوئیسی موجود در باز ایران است که قدمت چندان زیادی ندارد این شرکت در سالهای اخیر با  تغییر طراحی و ارائه اباتمنت های زیرکونیوم در بازار ایمپلنت دندان ایران سهم کوچکی دارد. به نظر نگارنده ایمپلنت های دندانی نسل اول این برند ایمپلنت مشکلاتی چون شکستگی اباتمنت داشتند که امیدوارم در طرح های جدید این مشکلا حل شده باشد نمایندگی این شرکت در ایران شرکت بایودنتال ایرانیان است

ایمپلنت ایدهIhdeh

ایمپلنت دندان ایده که بنام دکتر ایده شناخته می شود یکی از ایمپلنت های دندانی ساخت کشور سوئیس می باشد این ایمپلنت دندان در کل برند ضعیفی از نظر جراحی و پروتز محسوب می شود و از ایمپلنت های دندانی معمول کره ای هم ضعیف تر است قیمت پایین این برند ایمپلنت برای بسیاری از دندانپزشکان وسوسه انگیز است. نویسنده به عدم استفاده از این برند ایمپلنت توصیه می کند. نمایندگی این برند ایمپلنت در ایران شرکت دوستکام است که در تجهیزات دندانپزشکی شرکت معروف و خوشنامی است.

dk





:: برچسب‌ها: ایمپلنت , ایمپلنت تهران , ایمپلنت دندان , کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: